Van veel ondernemers horen wij: “Ik doe al jaren zaken met mijn klanten, geen nieuws is goed nieuws, het loopt.” Relatiebeheer wordt wel gedaan, praten over het gezinsleven, de laatste voetbalwedstrijd en andere koetjes en kalfjes, maar ondertussen koopt diezelfde klant bij je concurrent. Waarom? Hij was er niet van op de hoogte dat jij ook kan leveren. Daarover is helaas niet gesproken….
Na de vele koude contactmomenten (weet je nog hoe lastig en spannend dat was?) is het je gelukt, je hebt een nieuwe klant, gefeliciteerd!
Maar hoe ga je om met deze klant? Welke aandacht geef je hem/haar. Hoe blijf je met je klant in gesprek over je bedrijf en je diensten/producten? In deze training zoomen we in op jouw relaties en jouw accountplan. Het doel van deze training is om groei te realiseren voor jouw bedrijf.
Wat brengen wij jou?
- Bouwstenen voor een goed accountplan
- Inzicht in effectief relatiebeheer
- Coaching “on the job”
- Kwalitatieve afspraken